Projektledelse af tværorganisatoriske HR projekter

Når jeg træder ind som projektleder, er det ofte på projekter af kortere varighed, hvor organisationen ikke har de fornødne ressourcer til selv at drive projektet, hvor man ønsker en person, der er stærk i at facilitere og drive processen, og hvor evnen til at kommunikere på engelsk / tysk er et krav.

Mine primære opgaver er:

  • Projektstyring
  • Kommunikation på tværs af organisationen
  • Stake Holder management

 

HR interim manager

Hvis I ikke har en HR funktion, og ikke ønsker at ansætte en HR manager fuldtid, så kan dette være en løsning.

Jeg kan fx hjælpe jer med opgaver så som:

  • Udvikling og implementering af HR Strategi & årshjul
  • Organisationsudvikling
  • Talentudviklingsprogrammer/processer
  • Udarbejdelse af HR politikker
  • Employer branding
  • Rekruttering 
  • Strategisk udvikling af lederteamet med fokus på at øge performance og trivsel
  • Styrkelse af kommunikationen i et team / i organisationen
  • Nedbrydning og implementering af strategi, værdier, mål i organisationen
  • At gennemføre forandringsprocesser hvor engagementet er højt og modstanden minimeret
  • Afdækning af stressfaktorer / værktøjer til at mindske stress

 

Charlottes faglighed er i særklasse, og jeg har sjældent mødt et menneske med større drive og personlig integritet. Hendes tilgang til jobbet er præget af en solid forretningsforståelse, krydret med en fantastisk evne til hurtigt at skabe vedvarende relationer til de mennesker hun omgiver sig med. Charlotte er både kompromisløs, dedikeret og viljestærk når det gælder kvaliteten af sit arbejde – dette har især gjort sig gældende i de mange tværorganisatoriske projekter hun har været involveret i….

Thea Nylén, HRBP, Dagrofa

 

+ 15 års erfaring med organisationsudvikling og forandringsprocesser

+ 2000 timers erfaring med coaching / ledelsesrådgivning